loorenzooz

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Lorenzo - 4 oktober 2013 21:46

Mina föräldrar har fått reda på att jag är homo! GUUUUUSSHH inte bra inte bra inte bra. just nu pratar dom inte med mej så jag vet att dom vet, men dom vet inte att jag vet att dom vet. ( och gud vad jag tydligen älskar att röra ihop saker). Jag vet inte hur dom fick reda på det eller någonting fast jag hoppas att det är någonting helt annat för om det är så att om dom vet och inte pratar med mej p.g.a det, så kommer dom ju inte prata med mej på länge. för hur ofta byter man läggning egentligen? GAH inte ofta vad jag vet.


OCH FÖRLÅT ATT JAG INTE SKRIVIT PÅ LÄNGE FAST JAG HADE GLÖMT BORT MITT L.O

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena! Jag är Linus, även kallad Lorenzo. Är 14 år och bor i Ulriksfors. Är det enda barnet och homo, mina föräldrar vet inget om det och vet inte hur jag ska berätta heller. Mamma är homofob och pappa skulle nog inte gilla det, så välkommen till mitt liv

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Eran flik


Ovido - Quiz & Flashcards